WINNERS 2023


OPEN TASKS

OPEN TASKS
CYBERSECURITY

supported by Grupa MIŚOT

1st place
Secure Hardware Password Manager

PROJECT NAME:
Secure Hardware Password Manager

PROJECT DESCRIPTION:
Overview:
The secure password manager combines the Raspberry Pi Zero with a browser extension, establishing a powerful solution for password storage and web form auto-filling. Modeled to operate like a USB thumb drive, it emphasizes portability and user-friendliness. A standout feature is its universal website compatibility, differentiating it from hardware tokens like FIDO, which rely on WebAuthn support. Moreover, while the current iteration does not encompass FIDO credentials, the system is constructed with an eye towards seamlessly incorporating them in future iterations. Given the project was undertaken solo, prioritizing core functionalities led to a brief postponement of this feature. The Raspberry Pi Zero’s deliberate omission of internet and Bluetooth connectivity underscores its security, significantly curbing potential tampering.

Key Features:
Raspberry Pi Zero Based Password Vault: With its compact form and USB power capability, the Raspberry Pi Zero offers users a familiar thumb drive experience. Critically, its design avoids internet and Bluetooth functionalities, drastically reducing avenues of external interference or tampering. Universal Website Compatibility: Our system’s ability to support all websites ensures that users aren’t hindered by the WebAuthn constraints faced by specific hardware tokens such as FIDO. What’s more, current project architecture allows easy FIDO integration in the future. Device-driven Encryption Key Generation: Our system crafts encryption keys based on the unique properties of the device. These keys are not stored in memory, further safeguarding against potential unauthorized access.
Virtual Ethernet Port Communication: To ensure secure and dedicated data transfer, the browser extension communicates directly with the Raspberry Pi Zero vault via a virtual ethernet port.
SSL Transfer with Short-lived JWT Authentication: Enhancing data transfer security, our system employs SSL encryption paired with JWT (JSON Web Tokens) authentication. The transient nature of our JWT tokens quickly neutralizes any potential threat from intercepted tokens. Fingerprint Authentication: Only upon successful biometric verification will the decryption process be initiated, adding a robust layer of security.

TEAM MEMBERS:
Michał Tuszyński


HEALTH & WELL-BEING

1st place
Duża Dawka Development

PROJECT NAME:
mDawka

PROJECT DESCRIPTION:
Overview:
Moja Dawka (mDawka) jest serwisem umożliwiającym dodawanie przypomnień o lekach z eRecepty do swojego kalendarza. Dzięki integracji z wybranym kalendarzem za pośrednictwem e-recepty, użytkownik nie zapomni o przyjmowaniu lekarstw. Recepty odczytywane są za pomocą numeru PESEL oraz czterocyfrowego kodu lub poprzez skanowanie kodu kreskowego.

TEAM MEMBERS:
Adam Piaseczny, Tymoteusz Jagła, Szymon Piaseczny, Maciej Kaszkowiak, Mateusz Karłowski


FINTECH

supported by UKNF

1st place
Codenauts

PROJECT NAME:
Pewne płatności i potwierdzone projekty

PROJECT DESCRIPTION:
Projekt zakłada stworzenie platformy webowej. Pozwalałaby ona wykonawcy i zleceniodawcy na dogadywanie umów, spisywanie wymagań oraz konkretnych zadań przy jednoczesnym ustalaniu cen za każdy z etapów. Projekt mógłby być wykorzystane zarówno podczas negocjacji wstępnych ale również przy każdej aktualizacji w trakcie życia projektu, które mogą być bardziej problematyczne niż te na początku. Ważnym elementem platformy jest to, że może ona pełnić role brokera ubezpieczając Zamawiającego jak i Wykonawce. Zamawiający blokował by swoje środki na platformie i dopiero po akceptacji projektu przez niego środki trafiały by do Wykonawcy.

TEAM MEMBERS:
Piotr Kędra, Paweł Kocwa


GAMEDEV

supported by GGBay

1st place
Joyhop

PROJECT NAME:
Dinos in Danger!

PROJECT DESCRIPTION:
W grze „Dinos in Danger!” przejmujemy kontrolę nad parą uroczych jurajskich monstrów, które mają przed sobą zadanie najwyższej wagi – uratować swoje młode i stanąć naprzeciw niestrudzonej hordzie kosmitów uwielbiających asterioidy! Nasze dinusie to na szczęście nie żadne podrzędne gady – nie stronią od ryków, ugryzień, nie powstydzą się nawet użycia śmiercionośnych laserów. Walcz z najeźdzcami i szukaj pożywienia na czas – tylko w ten sposób odeprzesz przeciwnika i zapewnisz potomstwu przetrwanie! Temat zadania („Dinozaury”) posłużył nam w projekcie jako punkt oparcia zarówno narracyjny, jak i mechaniczny. Podczas opracowywania konceptu gry zainspirowaliśmy się motywami przetrwania oraz adaptacji/ewolucji. W kontekście narracji, wyobraziliśmy sobię naszą grę jako pozytywną wizję rodziców dinozaurów walczących o swoje młode. Jeśli zaś chodzi o mechanikę gry, chcieliśmy postawić gracza w sytuacji, w której musi ciągle zmieniać swoje podejście, manewrując między walką i ochroną samego siebie, a szukaniem pożywienia dla młodych zaniim skończy się czas.

Mechanika gry została oparta o dwie główne czynności. Gracz jest zmuszony poszukiwać pożywienia dla swojego potmostwa oraz podejmować walkę z kosmitami. Zbyt nierozważny gracz może i zdobyć pożywienie, ale opłaci to swoiim zdrowiem, a nawet przegraną. Z drugiej strony, zbyt ostrożny gracz bez problemu pokona najeźdźców, ale małe dinozaury będą poddane dotkliwemu głodowi. Gracz może uznać ukończenie poziomu za pomyślne kiedy to młode zostaną nakarmione, a wszyscy pozostali obcy zostaną pokonani. Motyw ewolucji/adaptacji chcieliśmy dodatkowo podkreślić faktem, że oba grywalne dinozaury mają do dyspozycji 3 aktywne zdolności, które są odblokowywane po ukończeniu kilku etapów gry.

Dodatkowo przy projektowaniu gry chcieliśmy wziąć pod uwagę potencjalną atrakcyjność projektu dla rynku mobilnego. Z tego właśnie powodu zdecydowaliśmy się postawić na krótki czas pojedynczej sesji gry, schemat sterowania i walk

TEAM MEMBERS:
Patryk Szeląg, Paulina Mołas


PARTNERS TASKS

PARTNERS TASKS
CryptoSec

supported by Bank Gospodarstwa Krajowego

1st place
sth_fishy

PROJECT NAME:
Next-Generation Security Server

PROJECT DESCRIPTION:
The Next-Generation Secure Engine is a new concept to persuade Certificate Authority and Cryptographic Server. Requirements of HackYeah challenge enhance classical CA server functionality. Our approach to the security of private keys is to store them on a server designed by us © Key Storage. The next important feature of our Engine is the functionality of generating keys, our code adheres to Single Function Responsibility, therefore adding a new cryptographic algorithm is an easy task. This coding style would pay off in agile code modification when a change is needed. The need for rapid change is what we have in our minds during the whole Hackathon challenge. Our mission is to support Bank Gospodarstwa Krajowego with rapid and unexpected legal requirements.

The microservices architecture uses a virtual network hosted on the server and transmits information between themself. The frontend is coded using Typescript, and for the backend, we used .NET and Python. Components are packed in Docker Compose.

TEAM MEMBERS:
Jakub Strykowski, Anna Volkova, Patryk Piętka, Mateusz Brawański, Kacper Przydatek, Andrzej Tłomak


Education in Innovation

supported by GovTech

1st place
Deviniti 2.0

PROJECT NAME:
EduKompas+

PROJECT DESCRIPTION:
Making key life decisions is very challenging, especially when it comes to choosing the right educational institution or field of study. Majority of future students find the process extremely stressful and overwhelming. With those staggering statistics in mind we decided to create something that would really make a difference. Our aim was not only to build a perfect study search engine but also to introduce an innovative and system which supports the student every step of the way. From competencies verification, through uni application to career advisory and insights about the labour market – EduKompas+ has got you covered! Our two virtual advisors, EduKajtek and EduKasia, guide you through the process in a form of chatbot conversation, and Intuitive and beautiful design make the experience truly seamless.

Our solution engages self-assessment, speech and text analysis and with the use of AI and ML generates responses and suggestions of next steps in a form of useful and attractive report “Your EduKompas” There are many user segments that could take advantage of it, but we high schools students could be our early adopters, follwed by anyone who wishes to make a change in their life!

We hope you love it as much as we do!

TEAM MEMBERS:
Kara Herbut, Jakub Gut, Maciej Hajduk, Tomasz Kańka, Maciej Szymański


Education in Innovation

supported by GovTech

2nd place
Common Citizen Tech

PROJECT NAME:
ComeON Education

TEAM MEMBERS:
Michał Oreziak, Michał Łazowik, Karolina Matusiak, Wojciech Sańko


Education in Innovation

supported by GovTech

3rd place
AEXOL

PROJECT NAME:
Ostatni Dzwonek/Last Call

PROJECT DESCRIPTION:
Hey there, High School Grad! Tired of the major decision madness? Meet Stadi, Awesome Mate Bot, your AI buddy for college major picks. It’s like having a fun friend who helps you choose majors and keeps you supported along the way.

What Stadi offers: First off all – Talk & Learn: Get major suggestions that are as funny as they are helpful. Ever heard of „Advanced Lemur Linguistics” or „Mobile Phone Connoisseurship”? You will now! And seriously, just take a moment to chat and we’re sure you’re guaranteed at least a few hints in your pocket! Second thing – Magic Decisions: Can’t decide? Ask Stadi —it’s like a magic ball for your major. „Signs point to Business Sock Styling” or „Reply hazy, try again after watching your favorite TV series.”

Third step – Matchmaker Moment: Discover majors that match your interests, even if you’re into bathing rubber duckies fishing out or interpretive dance with your dog or cat. And the LAST CALL – Major Insights: When you’re ready to get serious, our bot Stadi gives you the lowdown on majors on the fields of study you choose. Why „Last Call?”

Because choosing a college major should be fun, not stressful! Vote for us and make your college major decisions simple, enjoyable and hopeful – thanks to the „Last Bell” project and the Stadi helper.

Disclaimer: „The Last Bell” is primarily for fun. For serious decisions, Stadi should be machine-learned to work as a career counselor. But hey, they can appreciate our project too!

TEAM MEMBERS:
Adrianna Gregorczuk, Adam Michałowski, Arkadiusz Kuryło, Monika Szyperska, Jakub Sowa, Aleksander Bondar


Paneuropa

supported by European Commission

1st place
JK

PROJECT NAME:
Paneuropa Superheroes University

PROJECT DESCRIPTION:
Our game is a cool university with mini-games where Paneuropa Superheroes teach you about Europe in fun ways.

TEAM MEMBERS:
Karolina Bil, Julia Sapko


EUfunds GO

supported by European Commission

1st place
Gitownia

PROJECT NAME:
UnionRoutes

PROJECT DESCRIPTION:
The goal of this project is to help discovering locations financed by European Union. By providing personalized recommendations and optimizing travel routes, this platform aims to enhance the travel experiences of users and contribute to the economic growth of EU-funded regions. Logged user should be able to set preferences and starting location, after that he should choose locations that fit criteria the best. Thanks to that he will see suggested route around city.

You can register a new user or use provided one – login: test, password: test At the moment the only available location is Kraków, Poland According to our estimates, up to 50,000 sessions monthly should be free of charge(Map API).

Known bugs:
– iPhone specific, UI buttons are inaccessible on certain resolutions
– very rare case when you play a lot with top bar it can disappear 🙂
– swiping is shaky

Things close to finish:
– managing created routes(backend is ready, we didn’t wanted to risk)
– choosing different starting and ending point
– choosing max route distance (backend ready)

TEAM MEMBERS:
Maciej Kłos, Jakub Klimkowski, Mateusz Żurawski, Miłosz Kucharski, Filip Stryjczak, Wiktor Iszczek


WorkZone Finder

supported by Miasto Krakow

distinction
SendNulles

PROJECT NAME:
WorkZone Finder

PROJECT DESCRIPTION:
Aplikacja WorkZone Finder to rozwiązanie, które na podstawie lokalizacji użytkownika potrafi wyświetlić i powiadomić o najbliższych utrudnieniach na drodze. Jest ona intuicyjna, łatwa w użyciu oraz utrzymaniu. Rozwijać ją bowiem może nawet osoba niezajmująca się kodem, dzięki użyciu środowiska AppSheet. Dodatkowo, dzięki wykorzystanej infrastrukturze Google Cloud Platform jest ona również w pełni skalowalna, jak i możliwości jej rozwoju pozostają nieograniczone. Aplikacja jest dostępna na wszystkie typy urządzeń: telefony, tablety oraz komputery. Kod AppSheet dostępny na Google Drive (links for Judges)

TEAM MEMBERS:
Wojciech Kasperski, Rafał Ewiak, Filip Kasperski, Michał Kalinowski


GWIZD

supported by Malopolska Innovative

1st place
Dziczki z Piwniczki

PROJECT NAME:
Gwizd!

PROJECT DESCRIPTION:
Nasza aplikacja, Gwizd!, ma na celu ochronę, wsparcie i naukę o dzikich zwierzętach oraz pomaganie w odnajdywaniu zaginionych zwierząt domowych. Aplikacja wykorzystuje AI do automatycznego rozpoznania rasy i gatunku zwierzęcia na podstawie wrzuconych zdjęć, zawiera interaktywną mapę ze znacznikami z informacjami o: zwierzętach zaginionych, rannych, domowych i dzikich i ich lokalizacji, posiada wartości edukacyjne – quizy, ciekawostki i artykuły na temat zwierząt, możliwość nagrywania swojego głosu przez właściciela zaginionego zwierzęcia – aby sprawdzić reakcję zaginionego zwierzęcia na głos potencjalnego właściciela, opcja bezpośredniego kontaktu z właścicielem zwierzęcia, opcja nawigowania do wyznaczonego znacznika z obecnej lokalizacji, pobieranie danych o zaginionych i zauważonych zwierzętach z otwartych grup facebookowych i automatyczne wprowadzanie ich do interaktywnej mapy, obserwowanie zachowania użytkownika podczas jazdy samochodem w lesie – możliwość zaznaczenia na trasie gdzie samochód zwolnił, miejsc gdzie widziane były zwierzęta, 2 typy użytkowników – niezarejestrowany i zarejestrowany (możliwość dodawania znaczników i zaginionych zwierząt).

Pomysły na rozwój:
– dodanie widoku z danymi archiwalnymi np. jak populacja dzików przemieszczała się po Krakowie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gdzie i w jakiej ilości występowały konkretne zwierzęta w konkretnym okresie.
– powiadomienia, gdy w ich okolicy zaobserwowane zostaną dzikie zwierzęta lub ktoś zgłosi zaginięcie pupila. Jeżeli zgłoszone zaginięcie i zauważone zwierze są do siebie podobne użytkownik zaginionego zwierzęcia dostanie powiadomienie. – możliwość komunikacji przez chat między użytkownikami, komentowania dodanych znaczników.
– rozpoznawanie śladów zwierząt na podstawie udostępnionych zdjęć.
– wyświetlanie informacji w zależności od pory roku odnośnie – migrujących ptaków, okresów rozrodu itd.

Użyliśmy Figmy do stworzenia designów.
Tech stack: Python, AWS, MAUI, React, OpenAI, Amazon Rekognition.

TEAM MEMBERS:
Marta Staszik, Żaneta Borowska, Bartlomiej Gladys, Eryk Dąbek, Karol Kaziród, Tomasz Rozmus


GWIZD

supported by Malopolska Innovative

distinction
delUXe

PROJECT NAME:
Gwizd!

PROJECT DESCRIPTION:
Aplikacja GWIZD ma na celu zwiększenie czujności mieszkańców Małopolski na dzikie zwierzęta. Pokazuje ona również jak postępować z agresywnymi jednostkami. Jej kolejnym celem jest dodawanie ogłoszeń ze zwierzętami, które zaginęły.

TEAM MEMBERS:
Katarzyna Poręba, Kacper Pawlak, Bartosz Smalec


Financzeska

supported by Ministerstwo Finansów

1st place
Ten X

PROJECT NAME:
Financesca AI

PROJECT DESCRIPTION:
Kim jestem?
Jestem sztuczną inteligencją, specjalnie wytrenowaną do wyszukiwania, analizy i odpowiedzi klientowi. Nie jestem zwykłym chatbotem, raczej inteligentnym agentem, który w każdym momencie decyduje o akcji którą chce wykonać.

Co potrafię?
Potrafię dogłębnie przeanalizować problem klienta i wyszukać dane w serwisach dane.gov.pl i stat.gov.pl. Następnie mogę wygenerować wykres, tabelę, oraz raport PDF z podsumowaniem znalezionych danych.

Jakie mam dodatkowe funkcje?
– Zapisuję historię rozmów z użytkownikiem, dzięki czemu użytkownik może wrócić do poprzedniej rozmowy. Zapisywane są również w plikach JSON.
– Sprawdzam czy temat jest zgodny z zasadami, jeśli nie jest, zwracam odpowiednią informację.
– Zbieram feedback od użytkownika. Następnie go analizuję i klasyfikuję, aby można go było przekazać odpowiedniemu działowi. Feedback również się przyda do fine-tuningu, oraz automatycznego udoskanalania w przyszłości.

TEAM MEMBERS:
Illia Kononenko, Frank Chomiuk


Talk to your data

supported by Ministerstwo Finansów

1st place
Great Programmers Team of 4

PROJECT NAME:
ChatDB

PROJECT DESCRIPTION:

ChatDB: Speak freely with your database! ChatDB is your to-go tool to work with your database! No more difficult sql query definition! All you have to do is say out loud what you would like to see, ChatDb translates it into text, formulates an SQL query, lets you edit it and automatically sends it to the database, finally displaying the response with the data of interest.
? Speak! – Say out loud what data from the database you would like to see
? Check! – Check out the query! Just in case ?
? Analyze! – See how your words turn into data! ?

TEAM MEMBERS:
Konrad Rapacz, Stanislau Stankevich, Filip Lipinski


Kryptokasa.gov

supported by Ministerstwo Finansów

1st place
GitGud

PROJECT NAME:
GitGud Krypto

PROJECT DESCRIPTION:

GitGud Krypto to projekt startujący w kategorii Kryptokasa. Jest to desktopowa aplikacja RIA, zaprojektowana w nowoczesnych technologiach jak Svelte, Tailwind i Tauri. Aplikacja pozwala na generowanie spersonalizowanych raportów PDF na temat kryptoaktywów wybranych osób. Aktualne dane cenowe są pobierane z najpopularniejszych giełd kryptowalutowych, co zapewnia precyzyjność i wiarygodność wygenerowanego raportu.

TEAM MEMBERS:
Mateusz Bernacik, Kamil Jakubus, Jakub Szumiński, Mateusz Zając


Quantum Art

supported by IBM

1st place
Quantastic Team

PROJECT NAME:
Quantastic Team

PROJECT DESCRIPTION:

Purpose of the project is to create a piece of art using IBM Quantum Computing tools. Artwork is a Mosaic that is generated based on changeable tileset and input data. The image elements are first arranged based on the quantum state that gets measured to create a controlled randomness. After initial creation, the art lives on as an animated gif that uses unstable quantum computer behaviour to glitch out.

TEAM MEMBERS:
Łukasz Leśny, Paweł Bieniek, Jarek Myjak


HackSQL: Kutno – uDane kształcenie złotówki

Programuj Miasta z GovTech by PFR

1st place
Samolotex

PROJECT NAME:
EduKalkulator

PROJECT DESCRIPTION:

W produkcie EduKalkulator skupiamy się przede wszystkim na kompleksowym zrozumieniu potrzeb klientów w stosunku do danych, które zapewniają systemy informacji oświatowych. Eksperci finansowi związani z branżą edukacyjną potrzebują nie rozbudowanej aplikacji z pięknym interfejsem, lecz ustrukturyzowanego, przejrzystego dostępu do danych ujednoliconych z wielu źródeł. Nasze rozwiązanie pokazuje jak w minimalistyczny sposób interesariusze mogą uzyskać dostęp do ważnych dla nich ich informacji, ale również prezentujemy jakie informacje kryją się za fasadą prostych, finansowych danych dotyczących szkół. Pokazując prototyp wykorzystujący np. zaawansowane algorytmy wykrywające anomalie udowadniamy w jaki sposób nasz produkt mógłby pomóc podejmować bardziej doinformowane decyzje zarówno w skali Kutna, jak i województwa lub całej Polski.

TEAM MEMBERS:
Bazyli Polednia, Patryk Neubauer, Marcin Walkowski, Dominik Krajnik


HackSQL: Świdnica – Młodzi w Mieście

Programuj Miasta z GovTech by PFR

1st place
TheFlowersAI

PROJECT NAME:
#zostań_w_Świdnicy

PROJECT DESCRIPTION:

Świdnica zmaga się z problemem z poważnym problemem braku zainteresowania młodych zostaniem w mieście na stałe. Jednym z głównych faktorów wzmagających tą sytuację jest problem z pracą. Nie odpowiednie dopasowanie kompetencji nauczanych w szkole z potrzebami rynku to podstawa takich problemów. Nasze rozwiązanie tego problemu to platforma pozwalająca na zapoznanie z problemem i jego rozwiązanie oddolnie, od zapotrzebowania. Przy pomocy AI i wytworzonego modelu zapotrzebowania na rynku pracy pozwoli ocenić potrzeby rynkowe w przód. Model będzie się uczył przy pomocy portali z ofertami pracy i odpowiednimi ofertami pracy zleconymi przez lokalnych przedsiębiorców które znajdą się na platformie. Mając dodatkowo dane o aktualnych mieszkańcach miasta (ich wiek i profesja) będzie można również przygotować się na odejścia na emeryturę. Mając takie dane szkoły i miasto będą mogły dostosować ilość miejsc na odpowiednich kierunkach i szkoleniach. Aby ułatwić też szkolenie i poszukiwanie pracy lokalnie mieszkańcom po dodaniu swojego CV do aplikacji wyświetlone zostaną ci oferty pracy na które już możesz kandydować bądź brakuje ci niewiele kompetencji. Jeśli będziesz chciał pracować w swoim wymarzonym zawodzie wpiszesz nazwę tego zawodu i wyświetlą ci się oferty pracy z informacjami jakie umiejętności musisz rozwinąć. Tutaj nie zostajesz sam, zaczynając od odesłania do odpowiednich materiałów po informacje na jakim szkoleniu lub w jakiej szkole możesz się tego nauczyć, takie informacje dostanie młody mieszkaniec Świdnicy. Nie można stać w miejscu, zatem dobrze jest zachęcać do rozwoju i zapoznawania z firmami dostępnymi na rynku pracy. Miasto i firmy będą mogły organizować swoje szkolenia które firmom mogą zapewnić nowych pracowników, zachęcając do pracy u siebie w firmie. Miasto zyska atrakcyjniejszy rynek pracy dopasowany do potrzeb pracownika i pracodawcy. Czas nie pozwala na wykonanie całego projektu jako jeden z najważniejszych elementów uznaliśmy webscrapping, zatem na początku skupiliśmy się na nim.

TEAM MEMBERS:
Piotr Targowski, FIlip Szpręgiel, Bartłomiej Szykuła, Maciej Janowski


HackSQL: Kołobrzeg – Kampus Kompetencji Przyszłości

Programuj Miasta z GovTech by PFR

1st place
IPA (Intense Programming Ale) Squad

PROJECT NAME:
Circle Edge

PROJECT DESCRIPTION:

Aplikacja Webowa zaprojektowana do szukania ofert pracy, tworzenia kół naukowych w różnych dziedzinach. Promowanie edukacji nieformalnej, nauki zdalnej, szkoleń. Ścieżka rozwoju poprzez grywalizację w celu uzyskania atrakcyjniejszych ofert pracy. Miejsce w którym zasięgniesz informacji o zbliżających się targach pracy, dowiesz kiedy i gdzie odbywają się kursy specjalistyczne w dziedzinie którą jesteś zainteresowany/a. Profesjonalne porady dotyczące korzystania ze środków Unii Europejskiej.

TEAM MEMBERS:
Kamil Musiał, Marcin Gąsiorek, Filip Ambroży


HackSQL: Stargard – Starship. Zostań Junior Developerem

Programuj Miasta z GovTech by PFR

1st place
Azeno

PROJECT NAME:
Starship

PROJECT DESCRIPTION:

Starship to przełomowa platforma edukacyjna, dedykowana uczniom szkół średnich, oferująca bogaty wybór kursów dostosowanych do różnych poziomów zaawansowania oraz technologicznych zainteresowań. Wyróżnia ją innowacyjny system punktowy, który inspiruje uczniów do nauki i współpracy, oraz zaawansowany asystent nauczania oparty na sztucznej inteligencji, który personalizuje proces uczenia. Platforma nie tylko rozwija umiejętności programistyczne, ale także umożliwia tworzenie profesjonalnych portfolio, pozytywnie wpływając na wyniki w szkole. Dodatkowo, łączy uczniów z lokalnym biznesem i społecznościami.

Kluczowe cechy Azeno Starship:
– Platforma do krótkoterminowych kursów praktycznych i teoretycznych, która pozwala uczniom wejść w rolę nauczyciela oraz umożliwia zdobywanie specjalnych kredytów podczas nauczania innych.
– Wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy procesu nauki, podpowiadania ścieżki rozwoju oraz podręcznego asystenta w objaśnianiu złożonych treści.
– Możliwość promowania stworzonych projektów na ogólodostępnej platformie.
– Automatyczny generator portfolio ucznia w oparciu o jego kursy i projekty.
Bliska współpraca z biznesem i sektorem publicznym umożliwia szybkie dostosowanie zagadnień edukacyjnych do potrzeb rynku.

Kluczowe cechy techniczne:
– Aplikacja jest łatwo skalowalna dzięki zastosowaniu technologii konteneryzacji.
– Szybkie i intuicyjne uczenie się dzięki funkcji „One Click Learning”, eliminującej konieczność instalowania dodatkowych narzędzi przez uczniów i nauczycieli.
– Transmisja wideo opiera się na sieci peer-to-peer, co eliminuje potrzebę dodatkowych serwerów przy wzroście liczby użytkowników.
– Aplikacja jest łatwo modyfikowalna na wersję mobilną, wykorzystując zaawansowane techniki programistyczne.

TEAM MEMBERS:
Paweł Konior, Martyna Witkowska, Andrzej Legutko, Sławomir Czech


Empower the Youth

supported by Evens Foundation

1st place
Ekipa z Torunia

PROJECT NAME:
Too good to blame

PROJECT DESCRIPTION:

Are you tired of politicians who say one thing and do another? Our app, „Too Good to Blame,” empowers you to make informed decisions while voting. We understand that it can be challenging to trust politicians’ promises, and that’s why our app is here to help.

Key Features:
– Transparent Voting History: „Too Good to Blame” allows you to easily view and understand a candidate’s past votes. Say goodbye to empty promises and hello to transparency. Our app compiles and presents comprehensive voting records, so you can see for yourself how politicians have acted in the past.
– Unbiased Quiz: We provide an unbiased quiz based on historical data. Unlike tests designed for research or propaganda, our quiz focuses on providing you with objective information about candidates. You’ll get a clear summary of where each candidate stands on key issues.

„Too Good to Blame” aims to ignite the passion for civic engagement among young people by encouraging them to vote in European Parliament elections. We believe that an informed electorate is the cornerstone of a thriving democracy. Our app empowers you to be that informed voter. Our innovative approach goes beyond catchy slogans and empty rhetoric. We enable you to see the real-world impact of your vote by providing you with the tools to explore candidates’ voting histories and assess their alignment with your values.

In a world where trust in politicians can be shaky, „Too Good to Blame” is your trustworthy companion on your journey to make meaningful and informed choices at the ballot box.
Join us in the quest for a more accountable and transparent political landscape.

TEAM MEMBERS:
Sylwia Puzio, Jan Kamiński, Aleksandra Krupińska, Michał Kuchta, Mikołaj Grabarski


KAMILA POST

Hackathon Manager

kamila.post@proidea.org.pl

SYLWIA ZAJĄC

Hackathon Manager

sylwia.zajac@proidea.org.pl

PAULINA KARCZ

Media & Community

paulina.karcz@proidea.org.pl

ADRIAN LEGUTKO

Partners

partners@proidea.pl